Sunday 22 November 2009

Grumpybum Monsterlongies – Black cat on a hot tin roof

Disse var også bestillingsbukser. Gusj, har jeg laget noe annet enn bestillingsbukser i det siste? Mottakeren hadde ikke noen spesielle fargeønsker og lot det være opp til meg. Joohooo. Endelig fikk jeg prøvd ut en fargekombinasjon jeg har hatt lyst til å prøve lenge. Slik er det når man bare strikker etter andres ønsker. Og jeg synes de ble kjempelekre, med flammende bein på. Men en ting som mottakeren ville ha var en svart katt. Svarte katter har en spesiell plass i mitt hjerte, så det var nada problemas. Katten så jeg på et par votter tidligere, så etter littegranne tenkerynke i panna så fikk vi jammen en rutekatt på buksene også.

These ones were also made to order. But the recipient gave me free reigns regarding colors, which were great. Got to do a color combination I have wanted to do for a long time – flaming legs. But, the one thing she did want was a black cat, which we of course accomodated.

DSCN4697DSCN4699 DSCN4695 DSCN4696

No comments:

Post a Comment