Monday 29 March 2010

Grumpybum Monsterlongies – Hello Kitty

Disse ble laget til niesen til en gammel klassevenninne. Jeg var litt usikker på Hello Kitty-mønsteret i begynnelsen. Både fordi det var Hello Kitty og ikke minst på grunn av størrelsen på mønsteret. Men, når kittyen endelig kom på så ble jeg rimelig fornøyd med resultatet.

These longies were made for an old class-mate’s niece. I was a bit unsure about the Hello Kitty pattern, as it was Hello Kitty and not the least, the pattern was huge. However, after having finished it I am quite pleased with the result.

DSCN4825 DSCN4823 DSCN4824

1 comment:

  1. Heisann! Jeg lurte egentlig bare på om du er villig til å dele oppskriften på den monsterbuksa med hello kitty på med meg?
    Det må vær den fineste monsterbuksa jeg har sett! Og bestemora til jenta mi har så lyst til å strikke den til henne til jul!

    Send meg en mail på linnibra@live.no

    På forhånd takk for svar:)

    ReplyDelete